On-site of carry-in service
Op al onze geleverde artikelen zijn garantiebepalingen van toepassing. Deze kunnen per artikel verschillen. Tevens kunt u als klant van Elrepka er voor kiezen om een onderhoudscontract af te sluiten voor een of een combinatie van de door ons geleverde artikelen.
On-site service
Indien er een onderhoudscontract is afgesloten levert Elrepka de service over het algemeen bij u op kantoor. Zodra er storingen of problemen optreden kunt u deze telefonisch of per e-mail aan ons melden en wij streven er dan naar om op zo kort mogelijke termijn na deze melding, een afspraak met u te maken om service te verlenen. Indien mogelijk repareren wij het defecte artikel ter plaatse. Als dit niet mogelijk is doen we er alles aan om de problemen of storing zo snel mogelijk te verhelpen of u van een alternatief te voorzien gedurende de reparatie. Dit is afhankelijk van de in het onderhoudscontract gestelde voorwaarden.
Carry-in service
Ook als u geen onderhoudscontract heeft afgesloten helpen wij onze klanten met het oplossen van problemen of storingen. U kunt het apparaat in kwestie dan op afspraak naar onze winkel brengen. Ter plaatse doen we direct aan analyse van het probleem en indien mogelijk verhelpen we dit dan direct. Als dat niet mogelijk is maken we met u een afspraak over hoe het probleem opgelost gaat worden en wat we in deze verder voor u kunnen betekenen waarbij continuiteit hoog in het vaandel staat.
Neem gerust contact met ons op voor het maken van een service-afspraak.